Thursday, September 10, 2009

FACEBOOK

FB: 10 Sept 2009

Mat Nasir Mohamed bahaya gerakan menghapuskan melayu dan pas for all oleh nik aziz ialah bukan melayu berani menghentam, dan memaki melayu dan terseret kepada menghina islam. kafir dengan sengaja menggunakan ayat Quran sebagai bahan kempen menentang melayu dan islam.

Mat Nasir Mohamed usaha nik aziz memperjuangkan pas for all ada kemungkinan usaha penghapusan melayu dalam pas sendiri. tidak mustahil suatu hari nanri presiden pas adalah ahli pas tapi orang bukan melayu. ahli pas perlu ingat peluang orang bukan islam jadi presiden pas terbuka dengan selogan pass for all.

Mat Nasir Mohamed nik aziz menetang melayu secara terbuka walaupun ada cadangan dari presiden pas hadi untuk menubuhkan kerajaan perpaduan. najib menerima secara terbuka. nik aziz menentang dengan angkuhnya..jelas agenda nik aziz menghapuskan melayu didunia ini..kita wajib menentang gerakan itu.

Mat Nasir Mohamed gerakan menghapuskan melayu oleh nik aziz ialah dengan mengatakan Islam UMNO tidak masuk syurga...hapus umno maka hampus melayu..hapus melayu maka hapus Islam...strategi licik nik aziz

Mat Nasir Mohamed apakah nik aziz belajar dari lim kuan yew bagaimana nak hapuskan melayu....hapus melayu maka hapus islam di negara ini..

Mat Nasir Mohamed Gerakan menghapus Melayu oleh nik aziz patut ditentang habis-habisan..kita pertahankan 'Melayu Tidak Akan Hilang Di Dunia';Hang Tuah.

Mat Nasir Mohamed MELAYU TIDAK AKAN HILANG DIDUNIA; yakinnya Hang Tuang mengeluarkan kenyataan klasik itu sejak berzaman lamanya. Hari ini nik aziz menolak perjuangan Melayu ( KEBANGSAAN) kononnya kebangsaan itu bertentangan dengan ISLAM. Adakah nik aziz memulakan gerakan menghapuskan melayu?akan MENGHAPUSKAN MELAYU DIDUNIA?...jika itu benar maka nik aziz adalah penderhaka kepada orang melayu.

No comments:

Post a Comment